Söndag


Och jag sitter vid datorn och pojken han ligger och kikar på film =) Ååå vilken myyys kväll vi fick i går hemma hos svärmor, riktigt myyys vaa det, god mat och massa prat :D Och i dag sov jag till 12, skööönt, och nu dricker jag mitt morgon kaffe och kikar runt på nätet, och njuter av att jag har världens absolut bästa pojkvän, <3 hihihi

Jahaa vad ska hända i dag då troo, hmm tror jag ska mig ann dammsugaren en vända eller två,känns som om det är dax för det igen :D

Nu längtar jag skit mycket, tills vi får flytta ner, vi får göra som vi vill, vi får bestämma, vi får frihet, vi får VÅRT HEM :D  <3 we we. Och min älskade pappa ska hjälpa oss att tapetsera om, pappan som alltid ställer upp <3

Mitt liv kan inte bli så mycket bättre just nu, jag har min fantastiska pojkvän, min underbara familj och mina galna vänner, så jag klagar inte direkt D: hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0