tandläkaren


Har vart på praktik i dag, spelade plump och drack kaffe, haha det var kul det vill jag lova =)) Sen hem och duscha och byta om för att sen dra ner till tandläkaren, huaa usch det var inte en kul upplevelse eller, nej fyyy tusan, bet juh sönder en tand i lördags kväll så ja fixade till hää i dag, =)) sen på måndag ska jag till tandläkaren för att göra en undersökning bara, kolla hur läget ligger till i munnen på määä :D haha..

Sen har jag druckit kaffe med tettis, och ringt runt lite samtal hit och dit, haha sen ringde våran hyresvärd och berättade att hon talat med Colorama i Avesta om att dom skulle mäta väggen där vi ville haa omtapetserat, men samma dag som vi fick veta att vi skulle få omtapetserat  i köket så vaaa vi och valde och hämtade taperter och lim, haha braa koll dom hade på colorama då D: höhöhö

Och nu ska jag snart inta duschen och sen lägga mig för att myyysa med min underbara pojkvän innan det är dax för att sova =))

Wee jag vann en tävlig, så kul, jag som aldrig vinner, :)) Det vart en kul överraskning :D

Kommentarer
Postat av: Millah

Skicka ett mail till [email protected]

Så skickar jag dina uppgifter vidare till företaget=) kram

2010-10-18 @ 21:52:53
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Eller föresten behöver bara din mail och den hade jag ju i din kommentar=) så jag skickar din mail till dom kram

2010-10-18 @ 22:05:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0