torsdag kväll

Och jag har vart på praktiken i dag, seg dag, men jag fick ju gå hem vid 2 så :)) Och då vaa det bara att dra på sig mjukiskläder och sen packa bilarna med saker och sen bege sig ner mot avesta till våran lägenhet och börja flytta saker, sen när vi tömt bilarna så drog vi och hämtade alla jontes saker, och upp med dom i lägenheten tack älskade pappa,Linda och hasse för all hjälp i dag :D

Sen drog vi till öb jag jonte och hasse och shoppade, och sen till jysk :)) Sen vart det en pizza mmgott vaa det, och sen körde vi hem hasse, och vi drog tillbaka till lägenheten och bar upp det vi handlat, och sen började vi plocka men vi insåg ganska snart att en dusch och sova vore skönt, så nu sitter jag i soffan och degar och ska snart ta och lägga mig i sängen breve min älskade pojken och sen soooova. jösses nu längtar jag då galet tills på lördag, weho då flyttar vi på riktigt jag och hjärtat :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0