Torsdag och massa att göra


I dag vi 10 så dök moster upp, så det va att snabbt säga hejj till henne, innan jag och pojken skulle vara nere i Avesta till 11, för då skulle jag på en arbetsintervju, men nej jag tror inte det där vaa någe för mig, sen drog vi hem till svärmor en sväng och sa hejj när vi ändå va i staden :D Sen hem och käka lunch på kingen med mamma och moster, Åååå vad gott det är, men man äter alltid på tok för mycket, men så gott som det är så är det då inte alls konstigt heller D: hahaha

Sen har jag och pojken vart hemma här hela dagen och setat vid en varsin dator och kollat runt på allt. Och nu ska jag ta och plugga, frågorna ska vara klara i morgon, och sen har jag ett prov i morgon ååå, phuu, sen är det helj igen, jösses så fort häää går :D Skönt..

Nu är det bara två veckor kvar, KUL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0