frälst av en munk


Haha i dag har jag vart i skolan mellan 9-11. Sen drog jag och bästa Ia och en kille från klassen och käkade mat,, mmmums =) Sen drog vi ut i skogen och besökte några munkar (med klassen) så nu har jag gått och blivit frälst av en munk, haha det var då braa spännanade.. Men resan dit och hem, hua aldrig mer, vilka nötter jag hade med mig, haha söta.

Och sen har jag och pojken vart och handlat mat och donat och grejjat. Sen har jag pluggat som en toking, så pojken min han ropade när maten var klar, mmgott =) <3 Och nu sitter jag här och dricker mitt kaffe och har precis skickat iväg en uppgift till min lärare, så nu väntar duschen och sen lite gos med pojken innan det är dax för att söva, och i morgon är jag hemma hela dag, (egna studier) men måste plugga och plugga för på fredag ska hää vara klart D:

Och jag hoppas min nya ed hardy tröja kommer i morgon nu *längtar juh* skita snygg är den vill jag lova, joovisst :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0