Fredag

Vart i skolan i dag mellan 9-12 och sen drog jag hem och väckte min underbara som fortfarande låg och sov så sött när jag kommer hem =) Se4n drog vi ner till avesta och och hämtade brors internet donk, sen kikade vi på en lägenhet, ojj ojj ojj så fin den vaa då, vill ha det :D sen va vi och fikade med pojkens pappa och två av hans bröder, härlig pappa han har :D haha

Sen drog vi till hedemora och hämtade min dato, och pojkens gitarr och sen nu är vi hos en polare i avesta och kikar på idol och pojken och hans vänner har spelat, ojj ojj vilket liv man kan föra då pga av att spela ett krigsspel, haha..  Ååå trötter är jag åå, urk, vill lägga mig och gosa med min pojke nu, mmmmys <3

Vad vore emma i all sin glans om inte hennes pojkvän fanns
Älskar dig oerhört mye jonte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0