livet är bra orättvist


Usch önska jag kunde hjälpa er min älskade, dom två absolut bästa jag har i min närhet har förlorat någon dom älskar, en av dom bästa är på begravningen i dag och den andras älskade dog i natt, det är så orättvist allting, varför ska detta hända mina två bästa, ? Varför varför varför.

Jag kommer och stötta dom båda genom det här, tillsammans kommer vi klara av det, jag kommer stånga mig igenom det tillsammans med er två, jag kommer göra allt för att få er på fötter igen, jag ska lägga all min kraft och energi på er två mina älskade, <3

NI är dom två absolut bästa jag har, ingenting utan er två, ni är min högra halva mitt liv, och min tro. <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0