Måndag


Och jag har vart i skolan i dag mellan 9-12 som vanligt, en riktig lååång dag, haha.. Sen drog jag och bästa Ia hem, och sen har jag pluggat och donat och ringt runt lite här och där och fixat med en massa papper och så :) Sen har jag vart på stan med mamma, moster och bulleoll (mosters gubbe) åå vad tråkigt det är att vi inte träffas så ofta. men men det är ju vad man gör hää till så klart, jaavisst :D

Snart kommer min pojke hem åå, we saknar honom, vill ha en kraam. Ooo vad jag längtar tills den dagen kommer du då och jag ska skaffa eget :D, myyys. Sen jag träffade dig så har jag kommit till en helt ny värld, en värld jag aldrig tänker lämna, Innan jag träffade dig så trodde jag inte att jag skulle kunna bli så här kär igen, att jag skulle kunna lita på en kille igen, du har verkligen visat mig vart du har dina känslor och att dom är äkta, hela du är äkta, du är otroligt bäst <3

Ska snart ner och knåpa ihop lite käk till honom, :) Sen blire att plugga en skvätt täää, och sen blire att dra till bror min och hämta en del kartonger :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0