Min kärlek

När jag blev din så var de det absolut bästa beslut jag någonsin tagit, jag har aldrig tvekat på mitt val. Och nu är du den som jag älskar mest av allt, nu är du den som får mig att må bra, att må som en kung, du är den som lyssnar och finns där, du är den som stöttar mig i det jag gör och vill göra i livet, att ha dig vid min sida ger mig sån otrolig trygghet ,du gör mig varm, och ger mig kraft och styrka till att orka, jag kan sitta och titta på dig i timmar utan att tröttna, jag älskar ditt skratt, du behandlar mig som en prinsessa, du ger mig så otroligt mycket kärlek, du ger mig värme och stöd. Du är den vackraste stjärnan som lyser starkast på himlen, Att ha dig vid min sida är det tryggaste jag kunnat önska mig. Du läker alla min sår, du gör mig hel, du får mina fjärilar i magen att ta ett extra varv, när du ler så blir jag varm i hela kroppen och 100 eldar tänds inom mig, när du tar på mig så känner jag en varm känsla som går genom kroppen. När du tittar på mig och säger (jag älskar dig) så blir jag full av lycka, Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor, du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin drömt,

du får mig minnas alla drömmar jag glömt,
du får mig hoppas, all min kärlek får du bära, hela mitt liv vill jag ge dig. Du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr, du är där när natten skrämmer, du är där när dagen gryr, jag vill alltid ha dig nära,när som åren läggs till år, och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår. All min längtan vill jag ge dig. Jag vill ge dig hela världen och lite till. Jag vill ge dig allt du önskar. Nu är jag din och nu kan jag andas, hos dig blir jag kvar, hos dig vill jag för alltid stanna. Du betyder allt för mig, och nu när jag älskar dig så otroligt mycket, så önskar jag inget annat än att det för alltid är du och jag, jag vill möta allt i livet med dig, sorg och glädje vid alla tillfällen vill jag ha dig vid min sida, och jag ska alltid stå vid din sida, Du är inte bara min stora kärlek Jonte du är min högra hand, min bästa vän, du är mitt allt.

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0