mitt i all orättvisa


Så håller jag på och tvättar och donar, jag dricker kaffe och sitter vid burken, idag är ännu en kurs i skolan klart, skööönt, så på måndag blir det psykiatri, ska bli spännanade, men det börjar kännas läskigt nu, men tanke på att det närmar sig december med stora steg och då är jag klar i skolan, läskigt, jaaavisst.

Ååå jag hoppas det går att fixa nu, önskan är stor.

Ååå mitt hjärta är på väg hem från stora staden nu, åå jag längar tills jag får krama honom. jag sov utan honom i natt och jag saknade honom så mye så jag var tvungen att ta på mig en av hans tröjor, knäppt, men jag är ju fortfarande nykär och det är så galet fint vill jag lova :D <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0