onsdag kväll


Idag har jag och pojken vart i borlänge med min älskade pappa <3, ååå han bjöd på lunch i vanlig ordning, mmgott vaa det åå =) Ååå jag fick köra pappas bil =) weho alltid lika roligt juh :D Sen drog vi hem till min bror tog hans dator och hans bil och drog till avesta =) Och medans vi väntade på att data killen skulle ringa så fick vi fika hos svärmor, mmgott, sen drog vi och hämtade datorn och åkte och kollade skor och sen hem.. Och sen har vi tagit hää lugnt hela kvällen, bror va ner för någon timme sen och hämtade bilen och datorn, och nu kollar vi på golnytt :D

Och nu ska vi kika tv och sen kanske en film och sen sööva, för i morgon ska hää donas och grejjas medans pojken är borta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0