plugg plugg och kaffe


Det har min dag bestått av i dag, men nu jävlar är jag äntligen klar, och alla uppgifter är nu inskickade så nu hoppas jag bara att min lärare tycker om det jag har knåpat ihop på sissodär 5 a4 =) höhöhö. Men inte tror jag hä ska vara någe problem eller. Jaha vad ska man nu fördriva dagen med då, hm klockan är ju bara 4, och det är 1 timme och 20 minuter innan pojken kommer åå :( så trööökigt.

Weho i dag fick jag min Ed hardy tröjaa snygg som tusan, jaavisst, och pojken fick ringarna han hade klickat hem åå =) fint det :D Och min älskade mamma är ute på vifft som vanligt, hm vem ska ja då terrorisera..

Imorgon blire kalas för bror micke *längtar* får träffa alla bröderna och min älskade pappa, weho. fint det.

Nej nu ska jaa hitt på någe, kanske skulle ta och städa eller nått skojj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0