torsdag


Jonathan Toni Larsson

Innan jag träffade dig visste jag inte vad kärlek va, jag visste inte hur man vaa när man va kär, jag hade aldrig vart med om att en kille va så underbart snäll och go mot mig, du visade mig hur en kille ska vaa, du gör mig stark med din närvaro, du visade mig världen, utan dig känner jag mig svag, jag vill aldrig bli tvingad att stå en dag utan dig vid min sida, du är det berget jag lutar mig mot, du håller om mig när jag behöver en stor bamse kram, du finns alltid där för mig, du är den starkaste stjärnan som lyser, du är det vackraste jag någonsin sett, du är den underbaraste, roligaste snällaste, du har allt en kille ska haa, jag vill alltid vara dig nära, jag vill alltid finnas vid sida, lika som jag vill att du alltid finns vid min sida, utan dig älskade jonathan skulle jag absolut inte vara någonting.. Du är det vackraste jag vet och kommer så för alltid vara. Allt för dig, kunde jag ge dig hela världen så skulle du redan ha den i dina händer. Jag vill dela allt med dig, både glädje och sorg, jag vill alltid gå breve dig. Jag ger aldrig upp, aldrig att jag släpper dig bejb..  You are the best in the world <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0