Torsdag


och jag vaknade för en halvtimme sen av att jag hade en mardröm, usch vill aldrig vaa med om det.
Och nu sitter jag vid burken och dricker mitt morgon kaffe och försöker få tag på min älskade pappa, men som vanligt så är det utan resultat :( hmm vart håller skruttgubben hus nu då :D

Sen ska jag ta och sätta fart med pluggandet, allt ska vara klart i morgon, men jag jag har 1 upphift kvar nu, weho fint det. Så jag tror jag ska ta och duscha först. =) Sen vet jag iinte vad som händer i dag, hoppas på att hä blir lignt, =)

Grattis på födelsedagen världens bästa bror (Micke). <3  

Å vad jag har hoppas att mina saker kommer i dag nu som jag har klickat hem, det vore ju kul faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0