Fredag

Och det börja i morse att hää va bara att kliva upp och sen duscha och dricka kaffe och i väg, jag och jonte drog ner på stan och fixade lite saker hit och dit, och sen hämtade pappa och min brorson upp oss på stan,, och sen hem till oss och dona lite och dricka lite mer kaffe :)) Och sen drog jag med ut till pappa och skrev ut en massa saker och bokade tåget och fick mat,, mmgott :D Och nu är jag hemma och ska tvätta och packa inför söndag :( phu vill inte direkt har lite separationsångest, men hää går nog snart över tror jag :D haha

Kommentarer
Postat av: Stuffstuff - den proffsiga bloppisen

Sugen på fler plagg, accessoarer elr nya prylar?

Kika då in på bloppisen!



www.stuffstuff.blogg.se

-inte som alla andras :)

2011-04-23 @ 14:08:11
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0