Hemma :D

Å jösses så skönt det var i dag att få kliva av tåget och känna åå jag är hemma helt fantastikst, och den första jag såg var min far sitta på en bänk med brillorna och njuta och vänta på mig, fint hää D: Sen så spenderade jag några timmar ihop med min älskade pappa vi var i hedemora och donade och vi käkade mmgott var det bara han och jag, det var trevligt som tusan det :D Sen var jag hemma hos min älskade mor, fint hää, och vi har vart och hämtat en katt, söööt. och sen va vi på öb och sen va vi och handlade en massa mat, och nu är jag hemma och tvättar kläderna efter jobbet :)) ååå Kurö sjukan är inget att leka med, hua känner mig redan nu helt dö undra om jag ens kan prata i morgon, haha om jag int kan så måst min omgivning iaf tycka att det är skönt :D haha. Nej ner i tvättstugan nu och sen lägga mig i sängen, skit trötter, och det ska bli fantastiskt skönt att få sova i MIN säng med min snuffs breve D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0