mamma och bror

Jag har haft mamma och bror här på lite besök och jag fick mig en egen kaffe grejj så nu kan jag oxå :D haha vet ju inte vad dom heter, men gött blire iaf :D haha

Vad är det som gör att det är svårt att bryta, bryta och gå där ifrån, det finns ingen trygghet det finns ingenting kvar, men ändå står man kvar, men vet vad man har, men man vet inte vad man får, är man osäker och rädd eller är man bara bekväm, man mår ju inte bra av det, och man vet att man kommer må dåligt ett tag efter men att det blir bättre, man ska ta chansen när den finns där,man måste vara ego i bland och se till så att man mår bra och att man har det bra och får vad man förtjänar, för ingen förtjänar att ha det skit och ta skit, men tragiskt nog så står många kvar pga av rädslan av att vara sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0