Måndags kväll

Och jag har lunchat med min pappa i dag, :) jag har gjort stan med Malin och hennes sjukt söta son, och det var en skvätt nytt inhandlat, och nu sitter jag och pluggar som en tok, fint hää :)) I morgon blire att åka ut till pappa och låna bilen för på onsdag ska jag till iväg på eget äventyr, spännande och nytt :D och sen på tosdag ska jag och Malin ut på en tripp tillsammans och jag tror även den dagen kommer bli galet braa D: Nej nu måste jag fortsätta med mitt.

Om du ska vara i mitt hem så visar du respekt och hänsyn, och du ska låna saker av mig, visa även då respekt, om du ska vara min vän, ge mig respekt, hänsyn, svik mig inte, snacka inte skit, och fram för allt stå för det du säger och lovar, för ju mer man ljuger för mig och har sig desto större chans är det att jag int stannar kvar och är din vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0