Mitt jobb


Mitt jobb måste vara absolut bästa man någonsin kan haa, jag älskar det rent ut sagt, visst det kan vara dagar då man känner att man inte orkar mer att man är så trött i huvet så man skulle kunna somna ståendes, eller man kan känna att man inte vill vara bland människor på flera veckor, men ändå så stycker jag om mitt jobb, att få jobba med människor och få hjälpa dem, och aa det finns en massa bra positiva saker med mitt jobb, det blir ofta länga kvällar med mycket jobb, men och andra sidan så är jag aldrig själv på kontoret utan alla som stannar kvar på ön sitter oftast där och jobbar och det blir en mysig stämning och vi pratar och skrattar och har en massa tok för oss. Så att få vara på denna fantastiskt vackra ö i mälaren är det absolut bästa som någonsin hänt mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0