söndag

Och jag har sovit och sovit skönt men inte så skönt att vara förkyld och ha ont i hela kroppen, det gillar jag inte men men jag är snart frisk igen, konstig nog så kom jag från 14 dagar jobb i fredags och jag längtar redan tillbaka till ön och folket som är där D: fint dä. trivs som fisken i vattnet på mitt jobb :D

I morgon måndag, ska nog int göra så mye då mer än att gå på stan jag tror, hoppas jag får med mig malin ner det vore kul :D Sen onsdag snart we spännanade lite konstigt kommer det bli men men det bli bra ändå :D haha nej nu kolla lite sons och sen sova :D Hoppas mina två pälsbollar oxå vill sova nu men det verkar som om dom vill köra sitt race i stället, hmm typiskt när jag är vaken så sover dom och när jag ska sova så racear dom :D haha fint hää :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0