Måndag oh det är varmt

O min älskade pappa har vart här idag och donat och härjat, tack snälla pappa för hjälpen med allt du är guld värd, du får mer än gärna komma tillbaka :D haha.. Sen har kimsan vart här på kaffe åå, fint hää :)) och sen har jag pluggat som en toking åå, duktig jag känner mig :D haha.. Herre jösses jag har 25 grader varmt här hemma, men det är ju så mys med en massa massa ljus ju, jag fick till och med ta av mig raggisarna, och då är det varmt om jag får börja ta av mig kläder :D hahaha. Haft en mycket bra samtal i dag åå, jag tror på dig, och jag vet att du kommer att lyckas..

Och nu sitter jag i soffan och musikar och kollar nätet och pratar med folket, och ska snart ta och gå och lägga mig och sova, i morgon blire äventyr med pappa och bror (den större) haha :D det kommer bli en kalas bra dag <3

Längtar till den 23. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0