Mamma

Min älskade mor har vart här i dag med min nya telefon weho nu kan jag höra vad folk säger :D haha fint hää :)) Och sen fick jag en ny tröja av min bror, tack :)) Super nöjd med både luren och tröjjan :)) Och sen va jag och mamma ut på stan och fixade lite saker och va till öb och handlade lite små saker hit och dit :))

Och nu sitter jag och dricker kaffe och har kört igång en tvätt, :) Sen ska ja hmmm aa jag vet inte, ska träffa pappa men det är ju senare i kväll det, ää får väl dricka lite mer kaffe och kolla nätet då i brist på annat kul :D Hmm tanken flyger igenom huvet, det är en obehaglig känsla, den känns inte rätt, det är skumt, får en klump i magen. Vet inte vart jag ska gömma mig, vet inte vart jag ska göra av känslan av allt, ää det löser sig alltid till den bästa I KNOW :D haha Men drygt är det iaf, nej hämta en skvätt kaffe till så är det glömt sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0