söndag morgon

Ååå vi va ju ut till pappa i går jag och mina fyra bröder och två små söta barn och åkte skoter och lekte och hade en massa tok för oss,det var super skönt :)) Sen va vi kvar hemma hos pappa en bra stund åå, vi drack massa kaffe och kolla på tv, och pilla med datorerna, och sen fick jag höra min far och en av bröder sjunga kareoke hahaha det var en spännande upplevelse vill jag lova :D haha. Sen berätta pappa en massa kul frå det när han va liten, spännanade. Sen vart det bara jag och Micke kvar hos pappa och han låg på soffan och jag gosa ner mig i en fotölj och pappa i den andra fotöljen :D

Sen när vi va på väg hem så svängde vi förbi bror stefan med sakerna dom hade glömt hos pappa och där fick vi lördags  mys med två super söta barn, mm vi fick glass :D mmmgott :) Sen hem och duscha och fläka i sängen och kika en film men sen sov ja då allt som en tok, jösses så trött jag vaa :D

Och nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe och njuter av musiken som kommer ut ur högtalarna, ska snart ta och göra ett ryck, ska ta och städa, för fy tusan hur det ser ut här nu, usch, snuskigt ;( Men först ska jag dricka mitt kaffe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0