Torsdag

Och min plan för i dag var att jag skulle få mig sovmorgon men resultatet blev att jag vaknade halv 9, hmm det kallar inte jag sovmorgon, haha. Men men nu har jag dragit ett varv med dammsugaren och sen tvättar jag och nu  dricker jag kaffe och njuter av solen skiner in genom fönstret :D Mysigt som tusan är det :)) I dag kommer ju moster och mamma hit och hälsar på, men häää dröjjer nog till efter  12 skulle jag tro. Hmm fredag i morgon, och då är det min och tettis kväll, spännanade vill jag lova, aavisst :D haha. Hoppas hää händer nått kul :)) Håller tummarna för det då :)) Nej nu måste jag fortsätta dona och grejja lite så jag blir klar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0