trött som tusan nu

Ojj vart inte en lugn dag i dag inte, först jag med malin och vi var båda här och där innan jag kom hem, sen fort hem oh hämta nycklar och så och sen fort som tusan ut till pappa, och sen har jag vart med honom och vi har donat och grejjat lite här och där :D haha. Och nu är jag hemma och dricker lite kaffe och är trött som bara tusan, hua, svårt att hålla sig vaken just. :( Undra om man ska inta sängen snart och sova lite, i morgon kommer moster och mamma hit en sväng ååå,, fint hää, aaavisst :)) Usch värker släpper int heller, det blir bara värre och värre, hmm bara jag int går och blir tok förkyld nu för hää har jag då absolut inte tid med eller :)) måste vara frisk och kry tills på fredag då när jag ska vaa med tettis, och är jag inte frisk så går jag ut ändå :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0