Måndag kväll

Svärfar med sambo har vart här och hälsat på i dag en sväng, och sen kom min älskade pappa förbi, han var nog kaffesugen och pratsugen och sen va vi ut på en tripp han och jag innan det var dax för att va med Malin :D  Och jag har spenderat hela min dag tillsammans med malin, den bästa av dom bästa, herre jösses så jag har skrattat både åt nya händelser oh saker vi gjorde när vi va så, jaa ojj ojj vad tok man va ute på, och vad vi gjorde när vi små, rymde hemifrån, åkte vilse på skidor och hamnade helt fel, och aa bara en massa massa som är skit kul att skratta åt i dag :D haha. Och nu sitter jag vid datorn och dricker te och ska snart ta och inta sängen, skööönt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0