mmhmm :))

Tisdag och det börjar gå mot kvällen, hm, vad ska man hitta på, hm kanske sätta sig i duschen en stund och fundera lite på vad man ska göra med sitt liv, med allt, inte för att det finns nå problem, joo det gör det ju, jag vill ha ett jobb, men annars är det fina fisken, jag har allt jag vill ha, en underbar sambo, en underbar familj och bra vänner, jaa jag har precis allt jag vill ha, och som jag önskade mig, we we <3 Nej men duschen en stund då och sen mysa ner sig i soffan och dricka lite te och kolla på en film, hmm mysigt  det låter :D Hmm hoppas han ringer mig snart, jag vill ju, och det vet han, men ring och säg, kom nu på en gång :D det skulle inte sitta fel eller D: höhöhö

jag älskar dig mer än livet, du är min luft, min väg, min trygghet, du är mitt allt, utan dig skulle jag inte kunna stå, min kärlek till dig är oändlig, älskar dig min underbara, vi ska vandra hand i hand genom livet, jag ska aldrig släppa taget om dig, jag ska alltid vara din trygghet och ge dig all den kärlek du förtjänar och lite till, du är mitt hjärta och min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0