onsdag kväll

Och jag har spenderat hela min dag tillsammans med Malin :)) vi har vart i Hedemora och donat, och sen va jag hem till mamma två sekunder, sen har vi käka och färgat hår, och sen har jag setat och kika på henne när packat inför trippen dom ska ut på i morgon, lite avis är jag då allt :D haha. Men vad jag har skrattat åt henne när hon har packat, haha Och nu har jag duschat och tok pussat på min älskade prins som kom hem för en stund sen, men som jag har saknat honom i dag, <3 kärleken till honom kan ingen ta ifrån mig, aldrig någonsin kommer någon att kunna få bort den, jag älskar honom mer än jag någonsin kommer att kunna förklara för honom, jag älskar min prins över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0