Onsdag och ska städa

Sitter och väntar på att kaffet ska puttre klart, sen ska jag ta mig ett glas eller två och sen är det bara att sätta igång och städa då :D weho fin hää. Sen kommer bästa tettis hit så fort hon har slutat jobbet, och sen kommer svärmor i dag åå :)) jag och tettis ska färga håret och dona grejja, ja ser lite tassig ut i skallen så nu är det dax D: haha
Sen i kväll blire att bege sig ut en sväng det är ju vinter cruising i stan i dag, så vi ska ut och titta lite, hoppas jag får med mig min sambo, han är inte så intresserad av taggare och bilar, men det ska nog gå och lösa :D höhöhö
nej dra fram dammsugaren nu då och börja pyssla lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0