sängen nu

Ligger i sängen nu och kikar runt på nätet efter något spännanade men int finns hää någe sånt eller :D och pojken står i duschen, och tettis ligger på våran soffa i natt igen och ska sova kvar, tidigare i dag var vi i väg och träffade svärmor en sväng, och sen vart hemma och haft soffläge hela dagen, skönt vart så galet trött så hela dagen :D Och nu ligger jag här och ska snart till och sova, för i morgon ska jag träffa min älskade far igen, weho <3.

Med Jonte vid min sida känner jag mig trygg och bara vi har varandra så kan vi gå igenom allt, han är den som ger mig tryggheten när oron finns, jag skulle inte va något utan dig, jag skulle inte vara utan dig heller, mitt hjärta slår så hårt för dig, jag älskar dig bara dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0