Åå herre jösses

Vilken dag det blev igår, vaknade halv 9 och upp och få i mig morgon kaffet och sen va det bara att dra igång med städningen, jag var och inhandlade en massa skrot till städningen och jag var ut till min far en sväng, och jag var på stan,

och sen när jag var in på coop för att handla så står jag i kassan och känner att jag börjar svettas som en dåre och blir varm i huvet, tar min saker och går, hinner gå kanske 5 meter sen rasar jag ihop på golvet, fy fan vad läskigt, min sambo ringer när jag är på väg ut sen, och jag kommer inte ihåg att jag svarade, satte mig direkt utanför en stund, sen började jag gå mot bilen och då kom det igen,jag drog ner i busken, jaaa fy fan..

Sen när min sambo kom tillbaka till stan så drog han och jag och käkade mat. det satt inte fel eller. Sen i går kväll var jag över till hedemora, till mamma. trevligt.

Och nu är det torsdag morgon och jag sitter hos mamma och dricker mitt morgon kaffe och ska ta mig ner till Stholm i dag på morgonen, jag ska ut till min Ö, jippi, det ska bli så sjukt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0