Home

Oh jag vill då allt lova att det är då fantastiskt att vara hemma, inte behöva passa någon tid, inte jobba, bara få vara hemma och göra det som jag tycker om och vill göra, :D Jag ska väl försöka hinna med att träffa några godingar nu när jag är hemma :D fint hää. Finns några st på min prio lista :P haha.

I dag har jag spenderat hela dagen tillsammans med pappa, och gubben ute hos pappa, gud så underbart det har vart då, solat och donat och haft oss, sen kom en av mina bröder dit med sin dotter, ååå vad jag älskar att va med min famlij :D Och nu hemma och ska äntligen lägga mig, har vart vaken sen kl 8 i går kväll så nu ska hä bli fint med en massa sömn :D

Saknar dig min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0