Home

hemma igen efter en super härlig dag ute hos far tillsammans med broder stor :)) Ooo vad skönt det är att åka ut dit och inte göra nått, ligga på soffan och kolla på tv, sitta vid datorn, dricka kaffe, visa pappa och broder att jag har rätt, höhöhö, och haft skit kul och skit braa :D Och sen fick jag köra fin bil in till stan, pappa åkte med bror och jag pappas bil, åå så härlig den är att köra :D I like :P Och nu är jag hemma igen och ska väl ta mig in i duschen och sen kanske kanske fixa lite mat :)) Men sen blire att slöa på soffa, somnade 5 i morse och gick upp vid 9 så jag antar att jag inte har kraft till så mye annat i dag eller :D haha.. fint hää :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0