Lördag

Och jag har spenderat dagen med bästa Tettis, vi har vart på stan och kollat kläder och haft oss, trevlig tripp :D Och sen åkte vi hem till mig/oss och drack massa kaffe och sen åkte väl hon hem vid 6 kanske, och sen dess har jag nästan legat i soffan och myst och kollat på två filmer :D Kollade nyss på Megalodon, lite besviken, va inte som jag hade förväntat mig :(( Åååå jag och Tettis har bestämt att vi ska ut på en road tripp om två heljer, få se vart vi styr åt för håll, spännanade ska det då allt bli vill jag lova :D haha *längtar* som en galning :D  Oh nu ska jag nog se en till film, om jag inte ska ta och lägga mig i sängen och sova i stället, hmm svårt val, aaavisst :D haha

varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig, Det räcker att du ler mot mig så ger jag upp, varje gång jag attraheras då vill jag bara vara med dig, Ingenting jag kan hantera, jag vill ha mera, känns som om allting är opp-och-ner, jag känner att jag inte orkar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0