tisdag

Och i går kväll så va tettis här och vi gjorde tacos, mmgott vaa det :D haha. sen när hon hade åkt hem så la jag mig i sängen med min sambo och kollade på *rock star* filmen, hmm den var bra men jag tyckte ändå inte om den, vet inte varför men.. Sen nu sitter jag och dricker  mitt kaffe och har nyss talat med enhetschefen i hedemora, så nu väntas tre intro dagar då :D spännanade. Och sen ska jag iväg med malin om en stund, ska hjälpa henne med en massa saker :D fint hää, här ställer man upp på sina vänner aaavisst :D Sen i dag händer det inte så mycket mer eller inte vad jag vet iaf, hoppas jag ska ut till pappa i morgon nu då, har smsa honom men int fått någe svar än :D
Nej nu dricka lite mer kaffe innan malin ringer :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0