<3

Avståndet mellan mig och min kärlek är stort, och för varje sekund som går så saknar jag honom allt mer och mer, saknade efter att få krypa in i hans famn när jag ska till och sova är stor, att få pussa på honom och krama om honom och berätta vad han betyder för mig, saknaden efter att bara få vara honom nära är stor, det är han jag älskar och det är han jag vill vara med, det är han jag vill dela mina dagar tillsammans med, det är hans famn jag vill finnas i dom dagar det är tufft och jobbigt, det är hans skratt jag vill höra när jag har kul och skrattar, det är han som förgyller mina dagar, som får mina dagar att gå, det är han som får mig att le och känna mig älskad och respekterad för den jag är, visst kärleken är inte lätt alla dagar, men tillsammans så bygger man den, och utan honom finns inte kärleken, ibland kan jag känna pirret av nykär i magen, och när han ler och tittar på mig på ett speciellt sätt, så smälter jag som en snögubbe i solen, att beskriva min kärlek till honom det går inte med ord, jag kan bara säga jag älskar dig och ge honom all min kärlek, för han är min stora kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0