<3

Min underbara älskling, du betyder så obeskrivligt mycket för mig så jag kan inte beskriva med ord, utan dig är jag ingenting,och jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag vill aldrig stå utan dig vid min sida, du är det absolut bästa som hänt mig, och aldrig ska jag lämna dig, du är för alltid min, Jag trodde inte man kunde höra ihop mer än vad vi två gör. När man svävar på moln, skrattar, älskar och har en famn där tryggheten inte finner några gränser. En vän man kan prata om allt med, samtidigt som hjärtat slår extra fort och känslorna spritter i hela kroppen varje sekund man är tillsammans. Att varje dag känna det där pirret i magen när man vaknar upp vid hans sida och kurar in mig mot hans varma kropp. Känslan av att vara där jag ska vara, ingenting annat spelar någon roll. Du är min själsfrände. Och jag älskar dig så obeskrivligt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0