<3


Ibland funderar jag verkligen på hur du står ut med mig, med den perfektionist som jag är i precis allt, med den städmani som jag har, som du brukar kunna säga till folk när du ska förklara hur jag är hittar jag ett gruskorn på golvet så dammsuger och städar jag hela lägenheten, med mitt super usla morgonhumör som jag kan få till riktigt bra ibland, med mitt kontrollbehov som jag även har en skvätt av i mellan varven, och att jag inte kan somna ensam, att jag måste ha dig vid min sida, och du kan bara vara ute med dina vänner, så smsar jag dig säkert 1000 gånger för att fråga när du tänker komma hem för att jag är trött och vill sova bredvid dig och känna att min trygghet finns där bredvid mig,

jaadu hjärtat du kan verkligen inte ha det lätt alla gånger, du borde få ett diplom du, :)) haha, jag uppskattar din kärlek och din trygghet som du ger mig varje dag, utan dig skulle jag vara svag, du är min livskraft och min glädje och mitt ljus och jag älskar dig så obeskrivligt mycket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0