Lördag morgon

Och jag har vart vaken sen kl va en sissodär 6 :(( Jag och syster är dom enda två som är vakna, min sambo och min bror ligger fortfarande och sover :D

I går vart det ett super härligt avslut på eftermiddagen/kvällen, jag och syster tog oss ut till kungsholmen för att träffa min sambo, min pappa, min bror och pappas fru, och sen tillbringade vi kvällen med dom där ute, :D Och sen tog vi med oss min sambo och bror och åkte hem till syster och lämnade pappa och frun kvar :(

Och i dag fyller min syster år och det ska vi fira så klart :D Ska i väg på stan sen och möta upp pappa och frun :D kommer bli en bra dag i dag, det tror jag på :D

Ååå vad jag har en massa saker som jag längtar till nu, jippi :D mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0