Lördag

Och jag har spenderat några timmar med bästa Kim och Jocke på stan, fint hää, massa snyggt finns det, och massa mysiga tröjjpor hitta jag åå :D mm kan inte köpa allt som man hittar :) och nu sitter jag hemma och dricker mitt kaffe och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga min tvätt, i kväll hmms lugnt jag hoppas att det blir, är kanon trött, fint hää :))

Behöver dig nu, bara du, du är den som kan förstå, du är den som går att lita på, när allt blir fel, så gör du mig hel, så finns du här för mig, just när jag behöver dig, står där ensam kvar, vet ej vart jag ska gå, vet ej vem jag kan lita på, men du finns där som den vän du är, behöver dig nu, bara du, du är den som kan förstå, du är den som går att lita på, när allt blir fel, så gör du mig hel, så finns du här för mig, just när jag behöver dig, efter allt som du har gjort, är du mer än vad du trott, du är min vän i nöd, lova mig att alltid ge mig ditt stöd, behöver dig nu, bara du, du är den som kan förstå, du är den som går att lita på, när allt blir fel, så gör du mig hel, så finns du här för mig, just när jag behöver dig,  du finns i mig, jag har en del av dig i mig, jag är en fisk och du är vatten, du är en stjärna och jag är natten, behöver dig nu, bara du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0