Måndag ojämn vecka

Och jag verkligen älskar dem, för då får jag äntligen kliva av min veckas långa pass och åka hem, och det är inte konstigt att man är trött på människor efter en hel veckas jobb på 11,25 timmar per dag och man ska ha 58 st runt och kring sig hela tiden, och man ska alltid vara glad och hjälpsam, och då är det svårt att komma hem och fortsätta att vara trevlig, nej men hallo, då vill jag ingenting annat än att bara komma hem låsa dörren och vara hemma hela dagen/kvällen och göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Och tisdagarna är näst intill lika, hua och det är då inget illa menat mot någon men jag är sjukt trött bara inte alls så svårt att fatta, tycker inte jag iaf.

I dag har jag träffat min älskade far en sväng, tack för allt du gör pappa, det är guld värt för mig <3 och sen har jag vart på affären och inhandlat lite mat och grejjs, och godis till pälsbollarna, för snart blire sängen och då ska jag och pälsbollarna käka godis :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0