onsdag

Och jag tvättar i dag ååå, och jag pluggar och dricker kaffe som en galning :)) fint hää. Onsdag då. Hmms i morgon är det torsdag, oh då ska jag ut på äventyr med mor min, det ska bli kul vill jag lova, jaavisst :D Sen på fredag ska jag ut på äventyr med min pappa, fint hä det åå :D haha. Sen på fredag ska jag ta och göra nått som jag inte gjort på så lång tid, jag skäms,  hua jag vill, men jag känner ändå klumpen i magen, usch, känslorna sätter sprätt, jag har inte vart där sen jag var där med tettis. Dåligt. men nu ska jag ta och åka dit själv.  usch tiden går så fort och ja har nog inte riktigt fattat det än, fast år har gått, saknade finns varje dag, tanken på dig finns varje dag.

Nej nu ska jag återgå till mitt kaffe, fint hää :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0