Söndag kväll

Och jag har spenderat några timmar i dag tillsammans med min mamma och min bror, det vad inte dåligt det inte, trevligt som tusan som alltid :D och nu är jag hemma och har plugat och tvättat och käkat :D och nu ska jag bege mig ner efter tvätten och sen är det dax för att packa inför en vecka på jobbet igen, och sen blire duschen och sängen, ska bli skönt för nu är jag trött :D

hua nu är jag trött på det här, vill inte ha det så här längre, du gör mig svag. jag vill att du försvinner ut ur mitt liv.

Hmms blire att man åker till vhyttan på festen då tro, jag hoppas på det :D men min vän måste bestämma sig åå, jag åker int dit eller om int hon åker dit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0