Tisdag

Och jag har inte skrivit på tok länge, men jag har jobbat och härjat runt på mina lediga veckor och vart mycket med familjen och mina vänner :)) Och nu har jag en ledig vecka igen, kom hem igår, åå det var skönt vill jag lova, har vart en galen vecka på jobbet på alla håll och kanter både bra saker och sen skit dåliga saker så klart, men men ledig nu inte tänka på jobb..

I går när jag kom hem så var jag med pappa en sväng och sen spenderade jag kvällen hemma som vanligt med min pälsbollar <3 I dag har jag städat hela lägenheten, jag tvättar och pluggar just nu och sen i kväll blire lugnt igen :D Ska bara slöa i vanlig ordning fortfarande skit trötter.. Längtar till heljen på många sätt och vis vill jag lova :D det kommer bli kanon braaa juh :D we.. Å nu vill jag att tiden går fort så det händer nått snart, jag bli galen av att ha det på det här viset, hua :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0