Hemma :D

Hemma igen efter en veckas jobb, och jag ska ta det lugnt nu den här veckan jag ska inte flänga runt hit och dit för att hinna med så mycket möjligt, utan jag ska göra så lite som möjligt på så kort tid som möjligt, fint hää :D Orkar inte, vill folk träffa mig och tycker dom det är skit viktigt så får dom komma till mig den här gången :D I dag så kom min älskade pappa och hämtade mig vid tåget sen var vi här och där och handlade en massa, :)) sen har jag vart hemma och städat och tvättat, och haft mamma och bror här och vi käka pizza, mmgott :D och nu ligger jag i sängen med mina pälsbollar och ska se film och sova, skönt och få ligga i MIN säng, :D I love it :D haha.


I savor every minute that you're here
That you're here with me
Close my eyes and remember every breath
Every memory

Through all these sleepless nights alone
I still feel you
Across these miles away from home
That I'll never get used to


Every time you go, you take a part of me
A part of me with you
Every time you go
I feel it in my soul
Every, every
Every time you go, before it used to be,
you were in my arms
Every time you go
You take a part of me, a part of me with you
Every time you go

I count the days until you're back again
back here by my side
When you're apart it feels like, something in me
something in me dies

I hear your voice over the phone
And God I miss you
Still all these miles away from home
That I'll never get used to

Oh I'm there with you in your heart
No matter how far apart we are,
when you're with me, everywhere you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0