Päls och Ludd

För några veckor sen så när jag lagomt skulle till och sova så kom en gammla vän upp i huvet och sen efter det så tänkte jag på honom i flera dagar skit jobbigt och han fanns inte på face och inte på min msn och inte i min lur, skumt. Men sen lyckades jag hitta ett mobil nr på nätet som jag tyckte kunna vara hans så jag slängar iväg ett sms för att kolla om de var han. och det var det, han ringde upp :D

Ååå det var så länge sen vi pratade men så kul att han ringde :D Och sen när jag och Malin var i Borlänge i Torsdags så va vi och fikade med honom, skit trevligt och skit kul var det, tänk att vi inte pratat med varandra på så lång tid men det kändes som vi alltid hade haft kontakt. hoppas bara det håller i sig nu så vi inte tappar kontakten igen, det vore otroligt trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0