lördag


Lördag och jag har sveriges värsta huvudvärk, uk och inget hjälper heller, fy tusan inte ens kaffe, då är det illa om inte ens kaffe hjälper.. Hmm blire att ligga i soffan och läsa i kväll, ska upp och jobba i morgon, fint hää..

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till, och jag vet inte varför, men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill, är att komma dig nära, det är samma sak, varje gång vi ses, det är någonting hos dig som håller mig kvar, Mmm, varje gång jag ser dig fastnar orden i min mun, jag försöker säga nånting klokt, men allting låter dumt, och det händer varje gång jag ser dig, varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till, och jag vet inte varför, men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill, är att komma dig nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0